toshanhost

toshanhost

toshanhost

toshanhost

طراحی سایت خرید و فروش ارزهای دیجیتال| ساخت سایت در گوگل|طراحی سایت توشن

شرکت طراحی سایت توشن با سالها تجربه در  طراحی و توسعه وب و ساخت سایت های اینترنتی شامل سایت های شرکتی و اختصاصی، راه اندازی فروشگاه های اینترنتی جهت فروشگاه ها و مشاغل اینترنتی با بهره مندی از تیمی مجرب امکان ارائه خدمات متنوع طراحی سایت اینترنتی در پلن ها ی مختلف را به کاربران گرامی دارد. برای هر پلن خدماتی، بسته های مختلف با قیمت های مقرون به صرفه و تا حد امکان ارزان ارائه شده است تا مشتریان گرامی بتوانند در هر صنف و با هر بودجه، جهت کسب و کار اینترنتی خود سایت و یا فروشگاه اینترنتی سفارش دهند.

جهت انعطاف بیشتر در ارائه خدمات و حمایت از کسب و کارهای start up، در اکثر پکیج های ارائه شده امکان ارتقای امکانات سایت و یا فروشگاه اینترنتی طراحی شده میسر خواهد بود لذا مشتریان می توانند با خیالی راحت با هزینه اولیه کم اقدام به سفارش اینترنتی وب سایت خود نموده و به مرور و با رشد کسب و کار خود به امکانات سایت خود قابلیت های جدید و یا بخش های جدید اضافه نمایند. در زیر شرحی جزئی از خدمات قابل ارائه توسط توشن فهرست وار آورده شده است که علاوه بر آشنایی اولیه با خدمات ارائه شده توسط این شرکت در بخش نمونه کار طراحی سایت می توانید سایت ها و فروشگاه های طراحی شده را مشاهده فرمایید.
طراحی سایت خرید و فروش ارزهای دیجیتال با هدف طراحی و پیاده سازی سایت های خرید و فروش ارز های مجازی نظیر بیت کوین و تتر در نظر  گرفته شده است. همچنین با توجه به ساختار این سایت ها امکان استفاده از این وبسایت ها جهت ارائه خدمات خرید و فروش سکه، بورس، ارز های کشوری و داخلی و همچنین اوراق بها دار استفاده نمود لذا این سایت ها از بهترین گزینه ها جهت صرافی های آنلاین و یا راه اندازی شعبه اینترنتی و مجازی صرافی ها می باشد. در حال حاضر در خارج از کشور بسیاری از واحد های پولی کشور ها نظیر دلار، بورو، پوند و … به صورت آنلاین معوضه شده و به کارت های اعتباری واریز می شود. البته این مورد به دلیل محرومیت هایی که در ایران وجود دارد با مشکلاتی رو به رو است ولی برای ارز های دیجیتالی نظیر bitcoin که در چند سال اخیر به یک واحد پولی با ارزش و قابل اعتماد تبدیل شده است در حال حاضر تقاضای رو به افزایشی وجود دارد که همین امر به افزایش سایت هایی با این محوریت انجامیده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد