toshanhost

toshanhost

toshanhost

toshanhost

قیمت طراحی سایت| طراحی سایت فروشگاهی توشن

 چند روز پیش داشتم برای مقالم دنبال هشتک های مرتبط میگشتم آخه باید تو چند تا شبکه اجتماعی قرار میدم تا اینکه با طراحی سایت توشن آشنا شدم لینکش براتون قرار میدم تا در صورت نیاز بتونید بهش دسترسی داشته باشید

امروزه با رواج کسب و کارهای اینترنتی، با توجه به هزینه معقول خدمات اینترنتی و در دسترس بودن از تمامی کشور ها بدون محدودیت جغرافیایی و مکانی، تمامی شرکت ها به سمت ارائه تمامی یا بخشی از خدمات خود می روند. در صورتی که بخواهید نام برند شما بر سر زبان ها افتاده و تمامی مشتریان و همکاران شما به راحتی با خدمات فعلی شما آشنا شوند و یا اینکه از خدمات جدید شما در اسرع وقت مطع شوند نیاز است که به فکر سفارش طراحی سایت از یک سایت شرکت معتبر و معروف باشید.

 چرا به طراحی سایت شرکتی نیاز دارید؟

با یک سایت خوب و بهینه سازی شده برای موتور های جستجو شما می توانید به راحتی مخاطبین متعددی را تحت تاثیر قرار دهید. در سایت خود می توانید محصولات و خدمات خود را به بهترین نحو و با توضیحات کامل به دیگران معرفی کنید و مراجعین سایت خود را به تهیه خدمات از شما به جای رقبای تجاری تان ترغیب نمایید. یکی از اصول مهم در طراحی سایت های شرکتی این است که برای مراجعینی که از طریق جستجو در اینترنت و موتورهای جستجو و همچنین لینک های موجود در سایت های دیگر به سایت شما وارد می شوند، دز نگاه اول متوجه خدماتی که سایت شما ارائه می دهد شوند و به راحتی بتوانند به صفحات دیگر سایت شما راه بری شوند.

 

شرکت توشن با تجربه طراحی و میزبانی ده ها سایت شرکتی و خدماتی مختلف از شرکت های به نام و مطرح، وب سایت شما را به نحوه ای طراحی خواهد کرد که نام و جلوه تجارت شما در ذهن مراجعه کنندگان ماندگار شود.
برخی امکانات سایت شرکتی توشن:

طراحی ریسپانسیو (Responsive) و استفاده از متدها و تکنولوژی های روز جهت نمایش صحیح سایت در گوشی موبایل، تبلت، لپ تاپ و مانیتور های بزرگ

موتور جستجوی اختصاصی

صفحات اختصاصی محصولات

لینک شبکه های اجتماعی

ارسال خبر نامه و اخبار

قابلیت درج و پخش فایل های صوتی و ویدیویی

 نظر سنجی و بخش ارتباط مردمی

 صفحه سوالات متداول FAQ

امکان ارسال درخواست مشاوره و یا تماس از صفحه محصولات

صفحه درباره ما اختصاصی به همراه نمایش موقعیت شرکت بر روی نقشه

 صفحه ارتباط با شرکت به همراه فرم ارسال پیغام ( اطلاع رسانی از طریق ایمیل و یا پیامک)

 بخش چت آنلاین و ارتباط با مشتریان و کاربران آنلاین

 گالری تصاویر اختصاصی محصولات و خدمات

 

 

 

 

 

 

سرور مجازی بورس چیست؟| بهترین سرور مجازی توشن

سلام دوستانم چند روز پیش داشتم برای مقالم دنبال هشتک های مرتبط میگشتم آخه باید تو چند تا شبکه اجتماعی قرار میدم تا اینکه با سرور مجازی توشن آشنا شدم لینکش براتون قرار میدم تا در صورت نیاز بتونید بهش دسترسی داشته باشید

خرید و فروش سهام در بورس های داخل کشور و بورس های جهانی به یکی از پر درآمد ترین مشاغل حال حاضر در ایران تبدیل شده است. کاربران زیادی برای خرید سهام و بررسی وضعیت بازار و همچنین اجرای نرم افزارهای تحلیل بازار از لپ تاپ و یا کامپیوتر شخصی استفاده می نمایند. استفاده از کامپیوتر شخصی سبب می شود که کاربران عموما سرعت اینترنت پایینی داشته باشند و در صف های طولانی معاملات سهام، درخواست آنها در پایین ترین سطح در صف سفارش قرار گیرد. همچنین در زمان اوج بازار قطعی اینترنت و یا کندی  و باز نشدن صفحات

یکی از سوالات متدوالی که مشترکین توشن از ما می پرسند ، اینست که دقیقا از چه زمانی در صبح یا ظهر شروع به کلیک کنم تا به محض اینکه سامانه معاملاتی باز شد ، بتوانم  در سریعترین زمان خرید خود را ثبت کنم ؟؟؟؟

 

حتما برای شما هم این سوال پیش آمده است که آیا واقعا  سیستم معاملاتی در صبح ها راس ساعت ۸.۳۰.۰۰.۰۰۰۰  ( هشت و سی دقیقه او  صفر ثانیه و  صفر هزارم میلی ثانیه باز می شود ؟؟

 

و در ساعات بعد از ظهر که گاهی عرضه اولیه ها به آن زمان موکول می شود راس تایم باز خواهد شد ؟؟  یا کمی عقب جلو می شود ، و اینکه چگونه می شود دقیق ترین زمان را مشاهده کرد که با سرور کارگزاری و یا سرور بورس هماهنگ باشد که کلیک خرید یا فروش ما سر موعد ثبت شود  ؟

 

زمان دقیق شروع معاملات بورس در زمان صبح از چه ثانیه و دقیقه ای است ؟ و از کی شروع به کلیک کردن کنم  ؟

طبق اطلاعات جمع آوری شده از کارشناسان کارگزاری های مختلف و همچنین  فعالان حوزه بازار سرمایه و متخصصین سرخطی زدن سهام  ،  زمان شروع معاملات در بازار سرمایه راس زمان باز می شود ، یعنی راس ساعت

 

۸.۳۰.۰۰.۰۰۰

 

اما چرا گاهی درخواست ما سریعتر از این تایم هم ثبت شده است ؟

 

این اتفاق به چند دلیل رخ می دهد

 

تا قبل از این روز ها  مشاهده می کردیم که گاهی ۲ ثانیه زودتر هم سفارش ما در سیستم معاملاتی ثبت می شد ، اما ایا الان هم این امکان وجود دارد ؟

 

جواب خیر است .

طبق اخرین مطالعات انجام شده اصلاحات جدیدی که در سیستم های نرم افزاری معاملاتی انجام گرفته ، دیگر زمان معاملات راس ساعت باز خواهد شد و کلیک های جلوتر ثبت می شوند ولی ارسال نخواهند شد 

البته این را توجه داشته باشید که اگر اینترنت شما از سرعت پایینی برخوردار باشد ، درخواست شما ممکن است چند لحظه جلوتر ارسال شود ولی زمانی که به سرور کارگزاری می رسد راس تایم شده باشد و به همین دلیل کار درست را شما انجام داده اید .

ولی اگر از سرور مجازی بورس توشن استفاده می کنید .  سعی کنید کلیک های خودر ا به صورتی که در زیر برای شما تعیین میشود تنظیم کنید.

ابتدا حتما سعی کنید از نرم افزار های کلیک خودکار که آموزش و لینک دانلود آن در زیر قرار داده شده است استفاده کنید .

 

 

 

 

 

 

5 مورد از مهم ترین مفاهیم و اصطلاحات بورس

قبل از اینکه وارد بحث مفاهیم مهم بورسی شویم بهتر است تا نکاتی در مورد سرور مجازی بورس توشن در اختیارتان قرار دهیم. آیا با سرور بورس توشن آشنایی دارید؟

استفاده از سرور بورس توشن یکی از راهکار های مفید و حرفه ای برای وارد شدن به بازار بورس می باشد.

همانطور که می دانید برای شرکت در بازار بورس لازم است تا از اینترنت پر سرعت استفاده کنید و خیالتان از بابت سرعت اینترنت راحت باشد.

شما می توانید با استفاده از سرور مجازی بورس توشن بهترین و سریع ترین سرخطی ها را در بازار بورس داشته باشید.

خرید و فروش سهام به موقع یکی از مهم ترین نکاتی است که در زمان شرکت در بورس باید مورد توجه قرار گیرد.

به همین خاطر استفاده از سرور مجازی بورس توشن می تواند از جمله مهم ترین ترفند هایی باشد که شما را چند پله از سایرین جلو تر قرار می دهد تا بتوانید با سرعت بالاتری خرید و فروش سهام را سر موقع بدون استرس انجام دهید.

در اینجا قصد داریم تا مهم ترین مفاهیم و اصطلاحات بورسی را به شما معرفی کنیم.

شاخص کل

در بازار بورس شاخص قیمت را با نام TEDPIX می شناسند. این همان شاخصی است که معمولا در اخبار از آن به عنوان شاخص کل نام می برند. این شاخص را می توان یکی از مهم ترین و کاربردی ترین شاخص ها در بین معامله گران بورس دانست. سطح عمومی قیمت و همچنین سود سهام شرکت‌ های پذیرفته‌ شده در بازار بورس را شاخص کل می دانند.

EPS سود سهم

یکی دیگر از مفاهیمی که می توانید مورد بررسی قرار دهید سود سهم می باشد که آن را میزان سود خالص شرکت به ازای هر سهم می دانند.

به سود سهام پرداختی در مقابل هر سهم DPS می گویند که آن را از بخشی از سود هر سهم می دانند که در بین سهامداران تقسیم می گردد که نشان دهنده میزان سود نقدی پخش ‌شده به واسطه شرکت می باشد.

نماد

به کد یا نام اختصاری شرکت‌ ها که شناسایی ساده تر و همچنین دسته ‌بندی آن‌ها در بورس استفاده می شود نماد می گویند. برای نمونه می توانیم شرکت ملی مس ایران را مثال بزنیم که با نماد «فملی» شناخته می شود. همچنین نماد "شبندر" متعلق به پالایشگاه نفت بندرعباس می باشد در بازار بورس و تالارهای معاملاتی مورد استفاده قرار می گیرند.

لازم به ذکر است که حرف اول در یک «نماد» نشان‌دهنده صنعت مربوطه و بخش دوم خلاصه‌ای از نام شرکت می باشد.

بازار خارج از بورس( OTC)

بازار خارج از بورس را که به آن Over The Counter نیز می گویند، یک بازار غیرمتمرکز و بدون مکان فیزیکی می باشد که معامله به ‌طور مستقیم بین دو نفر انجام می گردد و معمولا لازم نیست تا قیمت معامله به ‌صورت عمومی منتشر شود.

 در این بازار قیمت‌ها طبق مذاکره مشخص می‌ شوند و معامله ها به واسطه شبکه ‌های کامپیوتری، تلفن و ایمیل صورت می‌ پذیرد.

محصولات معامله‌ شده در بورس باید استاندارد باشند، درحالی‌ که این محدودیت در بازار خارج از بورس وجود ندارد و طبق قرارداد دو طرف، ویژگی‌های مورد معامله مشخص می‌ گردد.

پرتفوی (Portfolio)

پرتفوی یک کلمه فرانسوی است که کمی پیچیده به نظر می رسد. در صورتی که اصلا پیچیده نیست و مفهوم آن در بازار بورس واضح است. پرتفوی به مجموعه یا سبدی از دارایی ‌های مالی می گویند. به‌ زبان ساده تر پرتفوی به مجموعه ای از سهام ها یا دارایی ها می گویند که یک سرمایه ‌گذار آن‌ها را خریداری می کند.

Portfolio به‌ طور مستقیم از طریق سرمایه ‌گذاران نگهداری شده و یا به واسطه سبد گردان‌ های حرفه‌ای‌ مدیریت می گردد.

همانطور که می دانید سرور مجازی بورس توشن شما را در بازار بورس همراهی می کند تا بتوانید خرید و فروش سهام را راحت تر انجام دهید.

برای خرید سرور بورس توشن روی لینک زیر کلیک کنید.

خرید سرور مجازی بورس توشن

 

 

 

خرید عرضه اولیه به روش بوک بیلدینگ چگونه است؟

آیا خرید سرور مجازی بورس توشن می تواند در خرید راحت تر و سریع تر عرضه اولیه بورس تاثیر گذار باشد؟

آیا می دانید سرور بورس توشن چیست؟ از سرور بورس برای دسترسی به اینترنتی با سرعت بسیار بالا تر استفاده می شود تا شما بتوانید هر چه سریع تر در بورس خرید و فروش سهام را انجام دهید و سرخطی های به موقع و دقیق تری داشته باشید.

هنگامی که سرور مجازی بورس توشن را تهیه کردید به چه روش هایی می توانید عرضه اولیه بخشید؟

یکی از رایج ترین روش ها برای خرید عرضه اولیه روش بوک بیلدینگ می باشد.

بوک بیلدینگ چیست؟

همانطور که می دانید عرضه اولیه از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و می تواند برای معامله گران بازار بورس بسیار پر سود باشد. برای ارائه عرضه اولیه می توان از روش های مختلفی استفاده کرد که یکی از این روش ها بوک بیلدینگ می باشد.

صاحبان شرکت ها می توانند با ارائه عرضه اولیه میزان نقدینگی را افزایش دهند. همچنین به دلیل اینکه این نوع سهام ها سودمند هستند می توان گفت که عرضه اولیه معامله ای کم ریسک و بی خطر می باشد. روش های مختلفی به غیر از بوک بیلدینگ برای سفارش عرضه اولیه وجود داشته است اما مشکلاتی نظیر مشکل در ارسال سفارش، تخصیص سهام و کشف قیمت در این روش ها دیده می شد اما در بوک بیلدینگ این مشکلات تا حد قابل ملاحظه ای از برطرف شده است.

چطور به روش بوک بیلدینگ سفارشمان را ثبت کنیم؟

برای ثبت سفارش به روش بوک بیلدینگ به 3 نکته زیر توجه کنید.

بازه زمانی در ثبت کردن سفارش: در قسمت ناظر بازار در صفحه همان نماد زمان دقیق ارائه عرضه اولیه در همان روز مشخص شده است.

بازه قیمتی در ثبت کردن سفارش: در اطلاعیه اعلام می شود.

حداکثر حجمی که می توانید سفارش دهید: در اخبار مربوط به عرضه اولیه قید خواهد شد.

تفاوت روش های قبلی برای ثبت سفارش با بوک بیلدینگ

در اینجا می خواهیم به مقایسه بوک بیلدینگ با روش های قبلی برای خرید عرضه اولیه بپردازیم:

از نظر قیمت

در متٌد قبلی: سهم به واسطه یک فرایند خاص قیمت گذاری می شود. در این فرایند می توان گفت که سرمایه گذاران حقیقی نقشی ندارند و فقط حقوقی‌ ها با فرستادن سفارش های خود در قیمت‌های مختلف فرایند قیمت را مشخص می کردند. (برای اینکه قیمت عرضه اولیه مشخص شود). سپس با توجه به تعداد سهام قابل عرضه، سهمیه هر شخص حقیقی مشخص می‌ شد و هر کد معاملاتی می‌ توانست در قیمت تعیین شده و ثابت، برای خرید مقدار سهمیه ‌ی تعیین شده، سفارش خود ارسال کند.

متُد بوک بیلدینگ: در این روش از یک قیمت ثابت در عرضه اولیه سهم استفاده نمی شود. این در صورتی است که یک کف قیمت برای سهم در نظر گرفته می‌شود و معمولا افراد می‌توانند تا ۱۰ درصد بالاتر از این قیمت نیز سفارش خود را ثبت کنند.

از نظر ارسال سفارش

متُد قبلی: ارسال کردن سفارش در یک ساعت به خصوص انجام می شد و همه معامله گران باید در همان ساعت سفارش خود را ثبت می کردند. کسی که زود تر از همه سفارش خود را ثبت کند در اولویت قرار می گیرد. همچنین به دلیل کندی سرعت اینترنت در برخی موارد اشتباهاتی در ارسال سفارش در مورد قیمت و همچنین حجم مشاهده می شد.

به دلیل ترافیک بیش از حد و حضور معامله گران در سامانه هسته معاملات بورس و همچنین کارگزاری‌ها، نمی توانست به درستی حجم بالای سفارشات را مدیریت کند.

متُد بوک بیلدینگ: در این روش یک بازه زمانی وجود دارند از این رو نیازی به ثبت سفارش در همان ابتدای نخست نیست. از این رو بسیاری از مشکلات در هنگام ثبت سفارش پیش نمی آید. البته با استفاده از اینترنت پر سرعت سرور بورس توشن می توان تمامی مشکلات احتمالی را به حداقل رساند.

از نظر تخصیص سهم

متُد قبلی: سفارش های فرستاده شده در یک صف قرار می ‌گرفتند و افرادی که توانستند هر چه سریع تر در ابتدای صف قرار بگیرند سهم داده می شد. افرادی که نمی توانستند به اینترنت دسترسی پیدا کنند سهم را در اختیار کارگزاری ها قرار می دادند.

این کار به مرور باعث نارضایتی معامله گران و سرمایه گذاران در بازار بورس شد.

متُد بوک بیلدینگ: در این روش فردی که در یک بازه زمانی زودتر سفارش خود را ثبت می کند با کسی که در آخر بازه زمانی این کار را انجام می دهد فرقی ندارد.

به این نکته توجه کنید که اگر فرد قیمت بالاتری ارائه داده باشد احتمال اینکه بتواند خرید انجام دهد بیشتر است.

نکته: باید توجه کرد که در روش بوک بیلدینگ، زمان ارسال سفارش و تخصیص سهام متفاوت می باشد. به این معنی که تخصیص سهام توسط سازمان بورس و اوراق بهادار، پس از زمان معاملات بوده و در زمان ارسال سفارش سهامی تخصیص پیدا نمی کند.

از نظر متعهد خرید

متُد قبلی: در روش های قبلی متعهد خرید نبود و ممکن بود حجم کمتر از انتظار در عرضه اولیه به فروش برسد.

متُد بوک بیلدینگ: در این روش متعهد خرید حضور دارد و اگر حجم سفارشات به میزان عرضه نباشد، معمولا متعهد خرید طبق شرایط، باقیمانده سهام می خرد.

وضعیت قیمت در روش بوک بیلدینگ

هنگامی که ساعت ثبت سفارش را مشخص کردید، این امکان وجود دارد تا سفارش خود را طبق حجم و قیمتی که اعلام شد به صورت آنلاین و یا از طریق کارگزاری وارد کنید.

همانطور که میقصد خرید عرضه اولیه را دارید بهتر است تا با استفاده از سرور مجازی بورس توشن سفارش خود را راحت تر ثبت کنید.

برای خرید سرور بورس روی عبارت زیر کلیک کنید.

سرور مجازی بورس

هاست جوملا | حرفه ای و سازگار با جوملا| توشن سرور

سرور های هاست جوملا ایران به طور کامل توسط کارشناسان توشن برای سیستم مدریت محتوای جوملا بهینه سازی شده اند و به طور کامل و با بالاترین سرعت پردازش می شوند. استفاده از دو سرور قدرتمند با وب سرور انجین ایکس (nginx) و لایت اسپید (Litespeed) باعث خواهند شد تا شما بر روی هر دو نود توشن، سایت خود را به طور کامل و با کاملترین منابع سروری لود کنید و همیشه از آپتایم سرویس های خود اطمینان داشته باشید. تمامی سرویس های هاست جوملا دارای پشتیبانی سامانه پیشران جوملا می باشند که با این سرویس ، افزایش سرعت سایت شما به طور 100% توسط توشن تضمین می شود. کافیست به مدت یکماه از سرویس های رایگان توشن استفاده کنید تا نتیجه را خودتان مشاهده کنید و از طرفداران همیشگی این سرویس ها شوید.
میزبانی ویژه سایت های جوملا

هاست جوملا توشن؛ با بهره گیری از سرور های پر سرعت و مطابق با جدیدترین استاندارد ها و تکنولوژی های جهانی خدماتی نوین از شرکت توشن است که با توجه به مشخصات سخت افزاری سرور های میزبان و بهینه سازی نرم افزاری انجام شده از سمت سرور گزینه ای بسیار مناسب جهت افرادی است که قصد خرید هاست جوملا را دارند.

 

چرا هاست جوملا توشن؟

در سرورهای هاست لینوکس و سرویس میزبانی جوملا از وب سرور محبوب لایت اسپید جهت دریافت بهترین بازده و سرعت استفاده شده است که در کنار این مورد استفاده از فضاهای ذخیره سازی SSD سرعت اجرای دستورات و نمایش سایت و فروشگاه بر پایه  جوملا را تا حد زیادی افزایش داده است.

 

هاست جوملای توشن، سرویس مطمئن و بهینه برای سایت های بر پایه Joomla

هاست جوملا خدماتی از رایانش ابری توشن است که جهت میزبانی سیستم مدیریت محتوای محبوب جوملا (Joomla) ارائه شده است. تنظیمات بهینه سازی شده از سمت سرور های میزبانی جوملا به نحوی انجام شده است که بهترین نتیجه و سرعت را از سایت بر پایه جوملای خود دریافت نمایید و بدون وقفه و به صورت ۲۴ ساعته و هفت روز هفته از پشتیبانی شدن سایت خود اطمینان داشته باشید.

 

خرید هاست جوملا، چرا از توشن؟

سیستم مدیریت محتوای محبوب و متن باز جوملا یکی از پر طرفدار ترین سیستم های مدیریت محتوا است که  با قابلیت تنظیمات حرفه ای و وجود مستندات و جامعه مجازی قدرتمند توانسته ۷ درصد سایت های جهان را به بازار خود اختصاص دهد، رایانش ابری توشن با در نظر گرفتن نیاز های  کاربران ایرانی  به هاست بهینه سازی شده جهت راه اندازی سایت های بر پایه جوملا، وبلاگ و فروشگاه های اینترنتی با هسته جوملا، اقدام به ارائه سرویس میزبانی لینوکس ابری جوملا با امکانات متنوع و بازه های قیمتی ارزان و اقتصادی تا پیشرفته و اختصاصی کرده است.

 

برخی از امکانات هاست بهینه جوملا

جهتا ارائه خدمات هر چه بهتر، در هاست بهینه سازی شده برای جوملا موارد زیر انجام شده است:

 

 بهینه سازی شده جهت سئو جوملا

پشتیبانی از قابلیت Keep Alive

استفاده از lite-speed cache جهت افزایش هر چه بیشتر سایت ها

تنظیمات خودکار دسترسی متناسب با پوشه ها جهت جلوگیری از دسترسی های ناخواسته

سیستم کش و پیشران به همراه قابلیبت ارائه لاگ های کامل وب سرور، آخرین آیپی های متصل شده و

فعال سازی امن کلیه توابع مورد نیاز php جهت عملکرد سریع و روان جوملا

نصب رایگان آخرین نسخه جوملای فارسی و یا انگلیسی

انتقال رایگان پشتیبان توسط واحد پشتیبانی توشن

دسترسی کامل و بدون محدودیت به بخش های مختلف کنترل پنل

تضمین آپتایم ۹۹ الی ۱۰۰ درصد در ماه

پشتیبانی ۲۴ ساعته تیکتینگ

پشتیبان گیری روزانه، هفتگی و ماهانه در سرور های مختلف

استفاده از تکنولوژی RAID بر روی سرور های میزبان جهت امنیت بیشتر اطلاعات کاربران

دسترسی FTP بدون محدودیت به سرور های میزبان