toshanhost

toshanhost

toshanhost

toshanhost

خرید لوازم یدکی کیا| انواع لوازم یدکی کیا

برای خرید قطعات بدنه کیا به چه اطلاعاتی نیاز دارید؟

چه فاکتور هایی می تواند در روند خرید شما موثر باشد؟ آیا با قطعات بدنه کیا آشنا هستید؟

مهم ترین قطعات بدنه کیا شامل

پروژکتور

راهنما های آینه چپ و راست

زه گلگیر

قفل صندوق عقب

شیشه آینه چپ و راست و
خرید قطعات بدنه کیا

توجه به اصالت محصول

قبل از خرید لوازم یدکی، مهمترین چیز این است که صحت و سقم آن را بررسی کنید، در تمامی شرایط لازم است تا از قطعات اصلی و با کیفیتی استفاده کنید

همچنین اگر تخفیف سنگینی برای محصول وجود دارد، مراقب باشید. این احتمال وجود دارد که این محصول جعلی باشد. زیرا بیشتر اوقات فقط یک فروشنده سعی در خلاص شدن از شر برخی از قطعات موجود دارد.

بررسی گارانتی

یکی از مهم ترین نکاتی که هنگام خرید لوازم یدکی و قطعات خودرو از جمله کیا باید مورد بررسی قرار دهید این است که گارانتی قطعه را چک کنید.

نکته دیگری که باید هنگام خرید لوازم یدکی در نظر داشته باشید بررسی این است که آیا قطعات دارای دوره گارانتی یا ضمانت هستند یا خیر، زیرا این امکان را به شما می دهد تا اگر محصول در مدت زمانی آسیب ببیند ، بازگردیده یا تقاضای تجدید آن را داشته باشید. همچنین این امر به عنوان بیمه کار می کند و اصالت کالا را نیز تضمین می کند.

هرگز چیزی را بدون ضمانت خریداری نکنید زیرا در صورت عدم عملکرد درست محصول، شما قادر به پس دادن آن نخواهید بود و سپس شما مجبورید دوباره یک قطعه جدید بخرید. بنابراین، برای جلوگیری از چنین شرایطی، بهتر است فقط قطعات تضمینی خریداری کنید.

اگر یک قطعات بدنه کیا را به صورت آنلاین خریداری می کنید، فراموش نکنید که خط مشی برگشتی وب سایت را که از آن قطعات یدکی خریداری می کنید را بررسی کنید.

در این مطلب بر آن هستیم تا به بررسی 3 قطعه مهم از قطعات موتوری کیا بپردازیم. با ما همراه باشید. همچنین پیشتر به بررسی 2 قطعه مهم از قطعات موتور هیوندا پرداختیم که می توانید با مراجعه به مطلب قبلی، این مقاله را بخوانید.

مهمترین ویژگی های قطعات موتوری کیا

موتور خودرو تنها یک قطعه ی کامل و یکپارچه نبوده و از قطعات متنوع و اجزای گوناگون در اندازه های مختلف با عملکردهای خاص، ساخته شده است. ماشین هایی که امروزه تولید می شوند دارای دو بخش الکتریکی و ماشینی هستند.

قطعات موتوری کیا نیز به دو بخش الکتریکی و ماشینی تقسیم شده که در ادامه به چند قطعه از بخش ماشینی اشاره خواهیم کرد.

مهمترین قطعات ماشینی:

سیلندر

سیلندر موتور بخش یا فضایی است که سوخت در آن وارد شده و حرکات متناوب پیستون در آن با سوختن حاصل می شود. سیلندر موتور از قطر  داخلی سیلندر و ضربه گیر تشکیل شده است. قطر داخلی سیلندر نشان دهنده ی دیامتر درونی آن بوده و ضربه گیر طول موثری است که حرکات متناوب پیستون را می گیرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد