toshanhost

toshanhost

toshanhost

toshanhost

خرید سرور اختصاصی در ایران| خرید اینترنتی سرور اختصاصی

سرور اختصاصی یا Dedicated Server راهکاری مناسب جهت سازمان ها و شرکت ها است که نیاز به یک رایانه دائم روشن به همراه سخت افزاری قدرتمند جهت انجام پردازش های عملیاتی خود دارند. این سرور های به صورت کاملا اختصاصی در دیتا سنتر مد نظر مشتری با دسترسی فیزیکی آماده سازی می شوند که علاوه بر بهره مندی از سخت افزار قدرتمند و کاملا اختصاصی، امکان پیاده سازی زیر ساخت هایی نظیر فایروال و RAID سخت افزاری را به کاربران می دهد.
خرید سرور اختصاصی ایران

  شرکت توشن با ارئه خدمات اجاره سـرور اخـتصاصی ، اجاره به شرط تملیک سـرور اخـتصاصی و خرید سـرور اخـتصاصی به کاربران ، امکان خرید آسان و راه اندازی سریع سـرور اخـتصاصی ایران را برای کاربران فراهم کرده است. تمامی سرور های ارائه شده توسط شرکت توشن ، سـرور اخـتصاصی HP و سـرور اخـتصاصی Dell هستند و تمامی این سرور ها مادامی که در تملک شرکت توشن باشند ، گارانتی سخت افزاری خواهند داشت. به دلیل خرید سرور های اختصاصی ایران از خارج کشور به صورت مستقیم ، شرکت توشن این سرور های را به پایین ترین قیمت در بازار ایران ارائه می نماید

سرور اختصاصی خارج کشور

  با توجه به اعلام نیاز کاربران و درخواست های متعدد برای دریافت سـرور اخـتصاصی در خارج کشور ، شرکت توشن با خریداری سرور های اختصاصی و با انعقاد قرارداد با مراکز داده در آلمان ( Hetzner ) ، لیتوانی ( RackRay ) ، فرانسه ( OVH) ، هلند ( OVH ) ، آمریکا ( ColoCrossing ) و کانادا ( Leaseweb ) خدمات سـرور اخـتصاصی ارزان را در این کشور ها به مشتریان ارائه می نماید. شرکت توشن در حال حاضر خدمات سـرور اخـتصاصی آلمان ، سـرور اخـتصاصی فرانسه ، سـرور اخـتصاصی هلند ، سـرور اخـتصاصی آمریکا و سـرور اخـتصاصی کانادا را به مشتریان گرامی ارائه می نماید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد