toshanhost

toshanhost

toshanhost

toshanhost

قیمت طراحی سایت| طراحی سایت فروشگاهی توشن

 چند روز پیش داشتم برای مقالم دنبال هشتک های مرتبط میگشتم آخه باید تو چند تا شبکه اجتماعی قرار میدم تا اینکه با طراحی سایت توشن آشنا شدم لینکش براتون قرار میدم تا در صورت نیاز بتونید بهش دسترسی داشته باشید

امروزه با رواج کسب و کارهای اینترنتی، با توجه به هزینه معقول خدمات اینترنتی و در دسترس بودن از تمامی کشور ها بدون محدودیت جغرافیایی و مکانی، تمامی شرکت ها به سمت ارائه تمامی یا بخشی از خدمات خود می روند. در صورتی که بخواهید نام برند شما بر سر زبان ها افتاده و تمامی مشتریان و همکاران شما به راحتی با خدمات فعلی شما آشنا شوند و یا اینکه از خدمات جدید شما در اسرع وقت مطع شوند نیاز است که به فکر سفارش طراحی سایت از یک سایت شرکت معتبر و معروف باشید.

 چرا به طراحی سایت شرکتی نیاز دارید؟

با یک سایت خوب و بهینه سازی شده برای موتور های جستجو شما می توانید به راحتی مخاطبین متعددی را تحت تاثیر قرار دهید. در سایت خود می توانید محصولات و خدمات خود را به بهترین نحو و با توضیحات کامل به دیگران معرفی کنید و مراجعین سایت خود را به تهیه خدمات از شما به جای رقبای تجاری تان ترغیب نمایید. یکی از اصول مهم در طراحی سایت های شرکتی این است که برای مراجعینی که از طریق جستجو در اینترنت و موتورهای جستجو و همچنین لینک های موجود در سایت های دیگر به سایت شما وارد می شوند، دز نگاه اول متوجه خدماتی که سایت شما ارائه می دهد شوند و به راحتی بتوانند به صفحات دیگر سایت شما راه بری شوند.

 

شرکت توشن با تجربه طراحی و میزبانی ده ها سایت شرکتی و خدماتی مختلف از شرکت های به نام و مطرح، وب سایت شما را به نحوه ای طراحی خواهد کرد که نام و جلوه تجارت شما در ذهن مراجعه کنندگان ماندگار شود.
برخی امکانات سایت شرکتی توشن:

طراحی ریسپانسیو (Responsive) و استفاده از متدها و تکنولوژی های روز جهت نمایش صحیح سایت در گوشی موبایل، تبلت، لپ تاپ و مانیتور های بزرگ

موتور جستجوی اختصاصی

صفحات اختصاصی محصولات

لینک شبکه های اجتماعی

ارسال خبر نامه و اخبار

قابلیت درج و پخش فایل های صوتی و ویدیویی

 نظر سنجی و بخش ارتباط مردمی

 صفحه سوالات متداول FAQ

امکان ارسال درخواست مشاوره و یا تماس از صفحه محصولات

صفحه درباره ما اختصاصی به همراه نمایش موقعیت شرکت بر روی نقشه

 صفحه ارتباط با شرکت به همراه فرم ارسال پیغام ( اطلاع رسانی از طریق ایمیل و یا پیامک)

 بخش چت آنلاین و ارتباط با مشتریان و کاربران آنلاین

 گالری تصاویر اختصاصی محصولات و خدمات

 

 

 

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد