toshanhost

toshanhost

toshanhost

toshanhost

خدمات هاست و دامنه | بهترین هاست و دامنه توشن

داشتم در مورد سرور مجازی  در اینترنت تحقیق میکردم تا اینکه خیلی اتفاقی با سایت هاست و دامنه توشن آشنا شدم و چندین مقاله مفید در این باره به دست آوردم لینکش در انتها براتون قرار میدم تا در صورت نیاز بتونید بهش دسترسی داشته باشید.

 هاست اشتراکی از خدمات بنیادی و اولیه شرکت های ارائه دهنده خدمات هاست و دامنه می باشد که مجموعه توشن نیز به نوبه خود هاست هایی با کیفیت و امکانات بالا در اختیار کاربران عزیز قرار داده است که در ادامه به صورت خلاصه و فهرست وار می توانید با امکانات هر کدام از این هاست ها آشنا شوید.

خرید هاست اشتراکی

برای راه اندازی کامل وب سایت نیاز است که علاوه بر دامنه خریداری شده ، فضایی را جهت بارگذاری اطلاعات و محصولات سایت توسط شما خریداری شود. به این فضا ، فضای هاست یا فضای میزبانی گفته می شود. هاست های اشتراکی بر روی سرورهای لینوکس و ویندوزی با کنترل پنل های مختلف ارائه می شود. شرکت توشن با ارائه خدمات میزبانی از نوع اشتراکی ارزان بر روی پنل های سی پنل ( cPanel ) ، دایرکت ادمین ( DirectAdmin ) و پلسک ( Plesk ) خدمات مقرون به صرفه و هاست های پر سرعت با قابلیت اطمینان بالا را به مشتریان خود ارائه می نماید. شما می توانید هاست اشتراکی ارزان خود را در ایران ، اروپا و آمریکا خریداری نمایید.

هاست ارزان قیمت

به دلیل محبوبیت بالای هاست های اشتراکی لینوکس شرکت های مختلفی در ایران و خارج کشور این خدمات را با قیمت های متفاوت به کاربران ارائه می نمایند. متاسفانه بسیاری از این شرکت ها به دلیل نداشتن زیرساخت مناسب قادر به ارائه میزبانی اشتراکی ارزان و هاست های اشتراکی پرسرعت به کاربران نمی باشند و در بسیاری از مواقع سایت مشتریان با کندی ، قطعی و یا خذف اطلاعات رو به رو می شود و همین امر منجر به نارضایتی مشتریان می گردد. شرکت توشن با استفاده از زیرساخت ابری و سرورهای قدرتمند ، خدمات هاستینگ اشتراکی لینوکس و هاست ویندوز پرسرعت با قابلیت اطمینان بسیار بالا را به مشتریان ارائه می نماید و همچنین هاست مشتریان را به صورت رایگان به سرورهای توشن منتقل می نماید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد